kolmapäev, 31. detsember 2008

Üksindus

Pilt lehelt http://www.travelblog.org/Photos/482393.html


Oli öö kuid taevas polnud tähti
oli mõte kuid ei leidnud sõnu
veel hiljuti nii paljutki mus nähti
ja minu lähedusest tunti mõnu

Mind unustuse sirmi taha jäeti
või olen ise sinna varjunud
ja seega minu kollektiivsust pöeti
sest polnud üksinduses harjunud

Aeg läheb ja tagasi ei vaata
pikk sirge tee on tema taldu puutunud
ka mina läksin tookord teda saatma
ning olen nüüdseks sootuks muutunud

Vaid üksindust ma enda ümber tunnistan
ja sõprusesse vist ei enam usu
ma enda elulugu kuulususega kaunistan
ent pole kellelegi sellest olnud kasu

On öö kuid taevas pole tähti
on mõte kuid ei ole sõnu
üks pilk mind selles üksinduses nägi
ja mina tundsin sellest pilgust mõnu

6 kommentaari:

propsis ütles ...

Kontrollkommentaar

propsis ütles ...

Päriskommentaar oleks aga selline, et 18...19-aastase nooruki kohta on see luuletus nagu ülemäära traagiline.

webxan ütles ...

Ma ei saanud nüüd aru, mida see kommentaar sisuliselt tähendab? Et autor ei oleks tohtinud pärast nende ridade kirjutamist enam päevagi elada?

Või hoopis et vaevalt see värss nii noorelt autorilt on?

Muide, kõikide siin avaldatud dokumentide originaalid on mul hetkel veel alles.

propsis ütles ...

Ei kumbagi. :P

Lihtsalt imestasin, kust selline sügavtraagilis-kibestunud toon nõnda noores eas. (Selgitus ei ole nõutav.)

webxan ütles ...

Miks see nii imekspandav on, kui selles eas on noorel inimesel juba vähemalt viis-kuus kurba kogemust?

Jah, 10-aastaselt ehk veel poleks selliseid üleelamisi oodata, mis selliseid mõtteid kirjutama pannuksid.

propsis ütles ...

Ok.