kolmapäev, 24. detsember 2008

Kollektsioneerimisest

IS 046 6807 v/k 6 — 800206



Kollektsionäärid on leidnud kas markide, märkide, müntide, raamatute, postkaartide vm kogumisest endale meelepärase ajaviite. Kollektsioneerimine on väga kasulik aja viitmine (kui aega tõesti üle jääb), kui seda mingi kindla süsteemi järgi teha.

Kuna minu materiaalne olukord ei võimalda mul tegeleda niisuguste kalliste hobidega, nagu näiteks maalide, markide vmn kollektsioneerimine, siis minu juures see kõne alla ei tule. Pealegi tuleb arvestada, et olen omale leidnud vahelduse looduse näol. Kui kunagi peaks tekkima soov mingite esemete kogumiseks, siis tuleks seda kindlasti plaanipäraselt (selle sõna heas tähenduses) teha.

5 kommentaari:

kass27 ütles ...

Hirmuäratavalt otsekohene :O

propsis ütles ...

Siin ei oska minagi midagi kommenteerida. Kui ehk vaid seda, et kollektsioneerimise kasulikkus pole mulle päris selge. Mitte et ma poleks lapsepõlves olnud kaunis agar kõikvõimalike asjade koguja, alates müntidest ja lõpetades teokarpidega.

webxan ütles ...

Loodusteadusliku haridustaustaga inimene ei tohiks iial kasutada liitsõna teokarp! Tigu ja karp on küll mõlemad kodadega molluskid, kuid "teokarp" on analoogne väljend toidupoes müüdavatele "anšoovis kilufileest" või "maasikamoos, koostisega: punase sõstra kontsentraat, maasika lõhna- ja maitseained, maitsetugevdaja ja säilitusaine E300"

propsis ütles ...

Palun kergemat karistust! Mul pole enesekaitseks öelda rohkemat, kui et olin kommentaari kirjutades unisevõitu. Teokarbi küsimus on meil webxaniga juba aastaid tagasi päevakorralgi olnud.

propsis ütles ...

Täpsustagem siis ka, et kogusin tigude ja karpide kodasid.