kolmapäev, 29. oktoober 2008

Luhtunud katse


Proovisin eile hoopis alternatiivset blogi, millele sai päris kena pealkiri — Heiastumised. Sellesse sai koguni ka paar esimest sissekannet, mida on kohane siinkohal korrata, kuivõrd teatavatel asjaoludel too blogistiil mulle ei istu. Ehkki sissekannete tegemine on mõnusam.


    Igatahes on nüüd vähemasti olemas sedalaadi leht, kuhu võib mida iganes kirja panna, kuigi samahästi on mul selliseid juba mitmeid ka olemas. Olemasolevatest tasub mainida järgmisi:


  • 309 - minu füsioloogiliste eksperimentide ja vaatluste päevik. Kole igav, kuigi 10 kilo kaotada soovijale isegi ehk kasulik. Esimene sissekanne sellesse oli 23. juulil 2007.


  • Toriseja toredusi - igasugused torinad asjadest, mis tunduvad olevat viltu. Sekka ka mõne positiivsema emotsiooni kirjeldus või olulugu. Pigem just sellisesse ei sobigi kõiksugu heiastumised, mida võikski just siin, selles blogis kajastada. Toredused said alguse žiletiloost 29. novembril 2007.


  • Ühe kursuse loomislugu - sai alguse ühest kursusest, kuid on nüüdseks arenenud igasugust veebinduse ja arvutitega seotud märkmete kirjapaneku paigaks. 21. septembril 2007 oli ühe veebipõhise koolitse alguse puhune esimene sissekanne.


  • Kindlasti ei tasuks unustada ka praeguseks juba veidi Keskusest segadusse aetud fotoalbumit, milles on nüüdseks üle saja albumi piltidega alates 2004. aastast.
Viidatud keskkonnas puudus kommenteerimise võimalus, mida ma ei suutnud tolereerida.
Niisiis oli tolles keskkonnas teostatud katse määratud luhtumisele.

4 kommentaari:

webxan ütles ...

Ah et miks seesugune tobe pilt? Ja üldsegi mitte asjasse puutuv?

Eks ikka sellepärast, et ma istun ju läpaka taga, millel puuduvad minu enda fotod, pilditöötlusprogrammid ja muu minu tööks vajalik.

Üks põhjusi sedalaadi pildi avaldamiseks oli kahtlemata ka tähelepanu tõmbamine.

propsis ütles ...

Aju pilt on heiastumiste-blogi puhul siiski täiesti temaatiline: kust mujalt nood mõtte-heiastused peaksid siis välja lipsama? ;) Uuele blogile soovin aga pikka iga ja rohkesti ilmekaid & kaasa mõtlema sundivaid heiastumisi!

Anonüümne ütles ...

Paneb minulgi nupu nokkima!

Anonüümne ütles ...

Juba kuulengi vilepilli häält...